פורסם על ידי: or100 | מאי 28, 2009

עבודה סמינריונית בקורס שיפוט והערכה בתנאי אי וודאות: מתי שמים את הביצים בסל אחד? – ד. מקורות

אייל, ש. (2006). "היריסטיקת המגוון הנתפס": השפעת מגוון מדומה על שיפוטי מכלול בתנאי אי- וודאות. עבודת דוקטורט. אוניברסיטת תל אביב.

רוקס, ס. (2002). הקדמה; ערכים ותרבות; אוניברסליות וייחודיות בייחוס סיבתי. בתוך טלמון, א. (עורך). פסיכולוגיה בין- תרבותית ספר הקורס. 7-10, 51-65, 66-74. רמת אביב: האוניברסיטה הפתוחה.

Avramov, E. ( 2004). Not All Variety is Created Equal: The Effects of Simultaneous and Sequential Choice Situations on the Value of Variety. Wharton Undergraduate Research Scholars, WH-299-301.University of  Pennsylvania

Ayal, S., Zakay, D. (2007). Diversity-Seeking in Gains and Diversity-Aversion in Losses: The "Perceived Diversity Heuristic". Manuscript under preparation. Open University of Israel

Gal. I., Baron, J. (1996). Understanding repeated simple choices. Thinking and Reasoning, 2. 81-98.

McAlister, L. (1982). A dynamic attribute satiation model of variety-seeking behavior.  Journal of Consumer Research, 9. 141-150.

McAlister, L., Pessemier, E. (1982). Variety seeking behavior: An interdisciplinary review. Journal of Consumer Research, 9. 311-322.

Miller, J. G. (1984). Culture and the development of everyday social explanation. Journal of Personality and Social Psychology, 46. 961 – 978.

Read, D., Loewenstein, G., 1995. Diversification bias: Explaining the Discrepancy in Variety Seeking Between Combined and Separated Choices: Journal of Experimental Psychology: Applied 1. 34-49.

Rubinstein, A. (2002) Irrational diversification in multiple decision problems. European Economic Review, 46. 1369- 1378.

Tversky, A., Kahneman, D. (1974). Judgment under uncertainty: Heuristics and biases.  Science, 185.  1124-1131.

Tversky, A., Kahneman, D. (1988). Rational Choice and the Framing of Decisions. In Bell, D.E., Raiffa, H. and Tversky, A. (Eds). Decision making: descriptive, normative, and prescriptive interactions. 167-192. New York: Cambridge University Press.

Sagiv. L., & Schwartz. S. H. (2000). A New Look at National Culture: Illustrative Applications to Role Stress and Managerial Behavior Conference Presentations. In N. Ashkenasy, M. Peterson, & C. Wilderom (Eds.), Handbook of Organizational Culture and Climate 417– 435. US: Sage

Simonson, L., (1990). The effect of purchase quantity and timing on variety-seeking behavior. Journal of Marketing Research, 27. 150-162.

Simonson, L., Winer, R. S. (1992).  The influence of purchase quantity and display format on consumer preference for variety. Journal of Consumer Research, 19. 133-138.

חזרה לעבודה סמינריונית בקורס שיפוט והערכה בתנאי אי וודאות: מתי שמים את כל הביצים בסל אחד?

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

קטגוריות

%d בלוגרים אהבו את זה: